středa 20. května 2015

Milé holky,,,,

Trošku fofr, přijela jsem z práce,,, děti úkoly,,, Kubíka jsem poprosila o losování při psaní úkolů, tak se štěstí usmálo na Lenku - moc Ti  blahopřeji a poprosím tě o adesu do emailu - denda.sandova@seznam.cz

Všem Vám moc děkuji a nebojte další GA tu bude opět 10. června a máte se na co opět těšit.

Jste zlaté holky!!! Určitě pak poprosím o recepty nějaké názvy mě opravdu nalákaly. A také jsem objevila blogy o kterých jsem ani netušila.

Pěkný večer a D ě k u j i

Martina





9 komentářů:

  1. Jéééé, moc děkuji synovi za vylosování a Tobě za možnost vyhrát tak krásnou věc! Mail odeslán a přeji hezký zbytek týdne všem. Lenka

    OdpovědětVymazat
  2. Leni není zač,,, jsem ráda, že uděláme radost!

    OdpovědětVymazat
  3. taky se přidávám ke gratulaci

    OdpovědětVymazat
  4. Blahopřeji Lence ke št'astné ruce Kubíka :-)
    Martina

    OdpovědětVymazat
  5. Škoda že mě v tom fofru co mám já uniklo, že vůbec byla GA vyhlášena :-( Tak příště :-) Gratulace výherkyni :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji všem za gratulace, jste moc milé, holky!!!

    OdpovědětVymazat